Difference between revisions of "EA2012-Serveux Vocaux"
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Interactive voice response is actually an automatic proxy of operation. It navigates customers by prerecord voice or speech synthesis technique, then acquire the response of customers by speech recognition technique or keystroke recognition technique, thus implement-ting the Human-Computer interaction. <br>In my presentation, I’ll introduce you briefly about all the technique required for composing interactive voice response system. |
Interactive voice response is actually an automatic proxy of operation. It navigates customers by prerecord voice or speech synthesis technique, then acquire the response of customers by speech recognition technique or keystroke recognition technique, thus implement-ting the Human-Computer interaction. <br>In my presentation, I’ll introduce you briefly about all the technique required for composing interactive voice response system. |
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+ | Le serveur vocal est le serveur qui donne vocalement des services aux clients. Il navigue clients en parlant et reçoit réponses soit par les touches de téléphone soit par les paroles de client. Ainsi, cela réalise l’interaction homme-machine. Dans cette présentation, je vais vous montrer les techniques nécessaires pour construire un serveur vocal. |
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+ | Serveur vocal, code DTMF, reconnaissance vocale, synthèse vocale |
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Revision as of 15:19, 24 December 2012
Présentation
Enseignants : Georges-Pierre Bonneau, Didier Donsez
Auteur : Xiao Lu
Diapositives : File:Serveur vocal présentation.pdf
Abstract
Interactive voice response is actually an automatic proxy of operation. It navigates customers by prerecord voice or speech synthesis technique, then acquire the response of customers by speech recognition technique or keystroke recognition technique, thus implement-ting the Human-Computer interaction.
In my presentation, I’ll introduce you briefly about all the technique required for composing interactive voice response system.
Résumé
Le serveur vocal est le serveur qui donne vocalement des services aux clients. Il navigue clients en parlant et reçoit réponses soit par les touches de téléphone soit par les paroles de client. Ainsi, cela réalise l’interaction homme-machine. Dans cette présentation, je vais vous montrer les techniques nécessaires pour construire un serveur vocal.
Mot clé
Serveur vocal, code DTMF, reconnaissance vocale, synthèse vocale