EA2012-Serveux Vocaux

From air
Revision as of 15:19, 24 December 2012 by Guq (talk | contribs) (→‎Abstract)
Jump to navigation Jump to search
The printable version is no longer supported and may have rendering errors. Please update your browser bookmarks and please use the default browser print function instead.

Présentation

Enseignants : Georges-Pierre Bonneau, Didier Donsez
Auteur : Xiao Lu
Diapositives : File:Serveur vocal présentation.pdf

Abstract

Interactive voice response is actually an automatic proxy of operation. It navigates customers by prerecord voice or speech synthesis technique, then acquire the response of customers by speech recognition technique or keystroke recognition technique, thus implement-ting the Human-Computer interaction.
In my presentation, I’ll introduce you briefly about all the technique required for composing interactive voice response system.

Résumé

Le serveur vocal est le serveur qui donne vocalement des services aux clients. Il navigue clients en parlant et reçoit réponses soit par les touches de téléphone soit par les paroles de client. Ainsi, cela réalise l’interaction homme-machine. Dans cette présentation, je vais vous montrer les techniques nécessaires pour construire un serveur vocal.

Mot clé

Serveur vocal, code DTMF, reconnaissance vocale, synthèse vocale

Synthèse

Introduction du serveur vocal

Techniques

Applications

Démo

Référence